luni, 16 noiembrie 2015

Prezentare

    Am creeat acest blog in speranta ca ii voi putea ajuta pe cei care intampina probleme IT&C. Cred si totodata sper sa va fiu de folos prin raspunsurile si postarile mele.
Cu o vasta experienta in domeniul IT&C acumulata de-alungul a 11 ani de cariera la o firma de profil cu raspandire nationala, am intampinat foarte multe probleme la care raspunsul a fost "do it yourself". Si m-am descurcat :)
De aceea, pot considera ca va pot fi de ajutor in domenii ca:
- networking
- network design
- CCTV
- diagnoza hardware
- configurari software
- samd

Sunteti liberi sa imi adresati intrebari, dar de-alungul timpului voi posta si solutii la cele mai des probleme intalnite dar si solutii B2B pentru cei ce doresc o schimbare in compania lor.

Va multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu